een lange reisdag - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu een lange reisdag - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

een lange reisdag

Door: de schrandertjes

Blijf op de hoogte en volg familie

29 Juli 2011 | Verenigde Staten, Lake Placid

Vanmorgen werden we pas om 10.00 uur wakker. We zijn dus iets later vertrokken dan normaal.
Het was in eerste instantie de bedoeling dat we naar the Green Mountains zouden gaan. Omdat het vandaag zwaar bewolkt was en we wat meer dagen in Washington willen blijven dan gepland, hebben we besloten om dit park over te slaan en direct door te rijden naar lake Placid (bekend van de Olympische winterspelen in 1980) dat in het Adirondackpark is gelegen.
Onderweg hebben we veel en langdurig regen. We stoppen onderweg om een hotdog te maken (dat is een van de voordelen van een camper: je hebt alle faciliteiten bij de hand). En wat zijn we blij met onze tomtom! We rijden namelijk helemaal binnendoor. De brug die we over willen, blijkt gesloten te zijn en we moeten de ferry nemen. Gelukkig gaat dat allemaal erg snel. We staan helemaal vooraan op de ferry en we hebben het gevoel alsof we met de camper op het water drijven, haaha.
Om 18.30 uur komen we een restaurantje tegen waar we een heerlijke hap nuttigen! Met een volle buik komen we om 20.00 uur op de camping aan. Het is een prachtige camping die midden in het bos ligt. We hebben een mooie en rustige plaats. Van het verkeer hebben we in ieder geval geen last.
Omdat het nog steeds regent, kunnen we vanavond geen kampvuur maken, maar zitten we voor de eerste keer binnen.
Lekker op tijd naar bed en op tijd uit de veren. Er is hier veel te zien!