watervallen en rijden - Reisverslag uit Lake George, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu watervallen en rijden - Reisverslag uit Lake George, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

watervallen en rijden

Door: de schrandertjes

Blijf op de hoogte en volg familie

31 Juli 2011 | Verenigde Staten, Lake George

vandaag zijjn we eerst naar watervallen gaan kijken (high falls gorge). Helaas waren sommige delen afgesloten door een overstroming die in april is geweest. Maarten won daar een prijs omdat hij een quiz helemaal goed had. Hij moest vragen beantwoorden over de watervallen. Daarna zijn we wat gaan eten. We zijn vervolgens doorgereden naar een andere camping in het zuiden van het Adirondack park. Daar zijn we gaan zwemmen en vanavond maken we, zoals gebruikelijk weer een vuurtje.

• 01 Augustus 2011 - 05:37

Carla Zussie:

lieve allemaal

vanaf frankrijk even een klein berichtje van mij,volg wel jullie verhalen maar het internet is hier een beetje traag waardoor het soms moeilijk is te reageren.
    maar jullie zijn nog echt op avonturen pad met veel hobbels en opstakels
    geniet van jullie reis ,naar innelijke rijkdom.
    lieve groet van Carla

• 01 Augustus 2011 - 06:15

Hans En Simone:

Lieve luitjes. Vanuit een zonovergoten Spanje even een kort berichtje. Ik volg jullie berichten slechts gedeeltelijk door de drukte die ons nieuwe bedrijf in beslag neemt.Ben nu samen met Simone even een weekje naar N Spanje om opgeladen volgende week weer te beginnen met mijn "gewone"werkzaamheden. Tent in Venlo loopt fanatastisch, veel duisters die al vaste klant zijn bij ons! Ben a.s. zaterdag weer terug ivm met feesten op het plein. Jullie vermaken je wel weer zie ik, het is weer een rijdende encyclopedie aan het worden. Geniet nog van jullie reis en tot snel. Kus van Hans en Simonexx