een rit door Amsterdam - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu een rit door Amsterdam - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

een rit door Amsterdam

Door: de schrandertjes

Blijf op de hoogte en volg familie

02 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag zijn we verder naar het westen gereden. We verlaten het Adirondackpark en rijden richting de Fingerlakes. Onderweg komen we door een dorpje dat Amsterdam heet! Natuurlijk moeten we daar een foto maken.
We rijden over een tolweg (wat trouwens hier in het Oosten heel gebruikelijk is) en komen om 17.00 uur aan in Farmington. De zon schijnt en met 29 graden is het heerlijk warm. Tijd dus om naar het zwembad te gaan.
Nog even een wasje gedraaid en dan vanavond weer een vuurtje stoken.

• 03 Augustus 2011 - 16:24

Plien:

dank je wel voor je mailtje Jet, wat leuk om die te ontvangen!
    het lezen van jullie verslagen spreekt tot de verbeelding. alsof we er zelf een beetje bij zijn..nou ja das wel een tikkie over the top maar toch.
    René begint trouwens steeds meer op Ed(met pet) te lijken!! hahaha
    wat opa Harry ie betreft die heeft ook wel humor hoor, die denkt ik zal maar een hint geven wb die containers want wie weet nemen ze voor mij wel wat moois mee!! een ingelijste foto van het zonnetje in huis bij die supermarket of zo..by the way..wij verwachten op zun minst wel een ouwe gouwe uitdeouwedoos ansichtkaart hè...met een mooie postzegel.
    zo das druit.
    brutaal mens heeft de halve wereld.
    wij zitten in de regen. leuk. we genieten van het harde werken want onze vakantie is allang voor bij..zucht.
    we mailen!

byw bye dear Plien