All our bags are packet, we're raedy to go - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu All our bags are packet, we're raedy to go - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

All our bags are packet, we're raedy to go

Door: Jet en Maarten

Blijf op de hoogte en volg familie

15 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen weer op tijd vertrokken. De planning is dat we er 5 uur over doen om in NY te komen.
Als we de weg oprijden is het nog redelijk rustig. Vlak voor ons verliest een auto zijn lading met dozen. De auto voor ons kan de dozen nog net ontwijken. Wij echter niet meer, maar gelukkig kan Rene het stuur recht houden en gebeuren er geen ongelukken. De schrik zit er even goed in.
Richting NY is het erg druk. Er is vooral veel vrachtverkeer en er zijn over vele kilometers wegwerkzaamheden, waarbij de rijbanen smal zijn. De vrachtauto's halen ons, ondanks de wegversmallingen in het kost Rene veel inspanning om te rijden.
Onderweg eten we, bij gebrek aan beter, bij de Mac Donalds.
Vlak voor de camping zien we nog een winkelcentrum waar we nog even induiken (we hebben nog niet genoeg aan bagage!) en daarna rijden we door naar de Walmart waar Maarten nog een leuk t-shirt koopt (die kan het hele jaar vooruit).
Om 18.30 uur komen we op de camping aan. Jet bakt pannenkoeken en daarna wordt er met z'n allen ingepakt. Geweldig hoe de kinderen meehelpen en inzicht hebben wat ze kunnen doen. Daardoor zijn we eigenlijk snel klaar en het spannende is natuurlijk: hebben we geen overgewicht??
Tot onze verbazing kunnen de boeken zelfs in de koffer en hoeven ze niet in de handbagage zoals eerst gepland. We hebben nu nog 3 kg. over voor de laatste spullen dus dat moet zeker lukken!
Morgen moeten we nog een uurtje rijden naar het drop off station waar we de camper weer inleveren.
Om 11 uur vertrekt de pendelbus om ons naar het vliegveld te brengen, waar we waarschijnlijk om 12 uur aankomen. We hebben alle tijd om nog wat souvenirs op het vliegveld te kopen omdat het vliegtuig pas om 17.50 uur plaatselijke tijd, vertrekt, haahah.

We kijken terug op een geweldige, interessante, fijne, leerzame en zeer geslaagde vakantie. De herinnneringen gaan in onze rugzak mee! Die wegen niks, maar zijn nog het meeste waard.
Wij willen iedereen die onze verhalen heeft gelezen en heeft gereageerd op de verslagen heel hartelijk danken. We hebben ze elke dag met heel veel plezier gelezen. Het was fijn om onze ervaringen en indrukken met jullie te delen!!

• 16 Augustus 2011 - 05:23

Lineke:

Ik wens jullie een veilige terugreis!

Groet Lineke

• 16 Augustus 2011 - 07:00

Plien:

aan alles komt een end,
    nu weer lekker naar huis, ook fijn!

Plien xxx

• 16 Augustus 2011 - 07:19

Familie Haerden:

Lieve familie, ook wij zullen jullie verhalen s'morgens missen. Wat hebben jullie een onvergetelijke reis gemaakt, precies wat je zegt Jet, meenemen in de rugzak en niemand neemt ze je meer af. Voor nu willen we jullie nog een hele goede terugreis wensen en kijken naar jullie uit! Tot gauw
    liefs Ellen

• 16 Augustus 2011 - 08:09

Ingrid:

zo is het maar net, al die ervaringen weer in jullie rugzakken en die pakt niemand je meer af!!
    Ik wens jullie een goede terugreis en hopelijk tot snel!

liefs Ingrid

• 16 Augustus 2011 - 12:20

Mamma,:

Lieve kinderen ,jullie laatse dag ,het was fijn om op de hoogte te blijven .
    Wens jullie een heel goede terugreis en tot gouw zullen we maar zeggen ,
    Liefs van ons beide