Hot tubes - Reisverslag uit Cherokee, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu Hot tubes - Reisverslag uit Cherokee, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

Hot tubes

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg familie

08 Juli 2012 | Verenigde Staten, Cherokee

We besluiten het vandaag een beetje rustig aan te doen. Het is wederom erg warm en we zijn allemaal een beetje moe. We hebben de afgelopen dagen ook veel ondernomen.
Maar aangezien we niet stil kunnen zitten, besluiten we een tube (een grote zwemband) te huren waarmee we de rivier af kunnen drijven. De shuttle van de camping brengt ons naar het startpunt 8 mijl verderop. Er zijn behoorlijk wat stroomversnellingen en er wordt heel wat afgegild. Aangezien Maarten het lichtste is van ons allemaal, gaat hij als een speer en wijst hij ons de route aan die we het beste kunnen nemen. Want de rest van de familie zit regelmatig vast op de stenen (hoe zouden die dikke Amerikanen dat doen?). Er wordt dus nog flink wat inspanning verricht. Soms vallen we, toch nog onverwachts, in wat dieptes, maar we houden de band allemaal recht! Het is een hele sport en uiteindelijk zijn we na 3 1/2 uur weer terug bij de camping! Dat was lang genoeg! Morgen rijden we Noordwaarts door de Smoky Mountains om daar weer een camping aan te doen. Het lukt ons helaas niet om foto's op de site te plaatsen omdat het internet hiervoor veel te traag is.

• 08 Juli 2012 - 07:41

Moniek:

Jullie zijn weer goed aan t genieten, heel veel plezier verder x

• 08 Juli 2012 - 12:08

Fam Bloemen (Annet):

Hi fam.reizigers.

Wat een avonturen maken jullie daar in Amerika. Klinkt allemaal er leuk , spannend en avontuurlijk.
    Gezien de hoeveelheid activiteiten zullen jullie mogelijk niet heel snel last hebben van dik worden.............

Laat dat maar aan de Amerikanen over.
    Wij wensen jullie vandaag een rustige dag toe en dan weer lekker verder.
    Hans is gekomen met zijn tennis tot de halve finale, helaas.....werd toen echt weggespeeld. Volgende keer moet hij gewoon een snorkel opdoen.. ter afleiding.
    Wij hebben hier een dag regen dus zitten binnen te rommelen terwijl Hans naar Sittard is.
    Fijne vakantie.

Lieve groet Annet en de Bloementjes.

• 10 Juli 2012 - 06:43

Chantal:

Jullie zijn wel bezige bijtjes hoor!! En dit noemen jullie een rustdag? :)
    Groetjes