Moody Gardens - Reisverslag uit Galveston, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu Moody Gardens - Reisverslag uit Galveston, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

Moody Gardens

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg familie

19 Juli 2012 | Verenigde Staten, Galveston

We willen graag nog een aantal dagen op de camping bijboeken, maar de camping blijkt vol te staan. In het weekend zijn er veel mensen die naar de kust trekken. We gaan bij een andere camping kijken, maar die spreekt ons niet zo aan. We spreken met de campingeigenaren van deze camping af dat als er een annulering is, ze ons bellen.
We gaan naar de Moody Gardens. In 3 piramides zijn een aquarium, een rainforest en een discoverycentrum. We kopen er een dagkaart waarmee we alle attracties kunnen bezoeken.
Het aquarium is mooi en overzichtelijk, maar kan bij lange na niet tippen aan die in Atlanta. Daarna gaan we naar Rainforest. Hier zijn een vlindertuin, een Aziatisch gedeelte, een Amazonegebied en een gedeelte Noord Amerika. We zien er diverse vogels, slangen, kikkers, schildpadden en apen.
Aan het einde van de dag maken we er ook nog een boottocht van een uur. Lekker verkoelend, want het is hier gemiddeld 36 graden en erg zonnig!
We gaan naar een 3d film, een 4d film en een simulator met een film van Happy Feet. Inmiddels zijn wij na het bezoek aan Disneyworld in Florida een beetje verwend en valt het ons een beetje tegen.
Aan het einde van de dag gaan we nog naar de boulevard. We zien op het strand een boog staan, versierd met bloemen waar een pas getrouwd echtpaar foto's maakt. Als het echtpaar vertrekt en de boog blijft staan, zien wij onze kans waar om er een romantische foto te maken! We eten een hapje en gaan we weer lekker naar de camping. Daar horen we dat er een boeking is geannuleerd. We kunnen hier dus nog een paar dagen blijven: hoera!!
Morgen gaan we naar het NASA centrum in Houston en als het meezit gaan we ook nog naar een grote outlet om te winkelen.

• 20 Juli 2012 - 07:08

Plien:

How sweet that couple under the romantic flowerbridge...
    next time show me "The Kiss"please!!!!!!!!!!!!!!

doeiiiii Plien

• 20 Juli 2012 - 14:02

Maura :):

Hebben jullie ook een foto van het huwelijksaanzoek ? Haha..
    De groeten aan Maarten !