Een lange vlucht - Reisverslag uit Medan, Indonesië van familie Schrander - WaarBenJij.nu Een lange vlucht - Reisverslag uit Medan, Indonesië van familie Schrander - WaarBenJij.nu

Een lange vlucht

Door: Henriette

Blijf op de hoogte en volg familie

12 Juli 2014 | Indonesië, Medan

Na een vlucht van totaal 17,5 uur (via Jakarta naar Medan) waarbij we heerlijk zijn verwend met Indonesische maaltijden, zijn we opgehaald door Kadir onze chauffeur. Hij heeft ons vervolgens naar het hotel gereden. We waren heel blij dat we zelf niet hoefden te rijden, want het verkeer (voornamelijk auto's en scooters) schieten hier van links naar rechts (het verkeer rijdt hier overigens links). Rijstroken kennen ze hier niet: die maak je zelf. Sommige scooters en auto's zijn afgeladen met kippen, ballen, hout, etc.) Ongelooflijk dat dit hier de weg op mag!
In het hotel werden we verwelkomd met een heerlijk verfrissende bananenshake. Het uiterst vriendelijke en correcte personeel heeft ons naar de cottage gebracht vanwaar we vanaf ons balkon een prachtig uitzicht hebben.
Nog even lekker gezwommen (dat is bij 32 graden heerlijk verfrissend) en straks gaan we lekker eten en dan op tijd naar bed. Morgen gaan we raften en zitten we in een cottage aan de rand van de jungle.

• 12 Juli 2014 - 22:44

Carolina Van Engelen:

Fijne tijd samen gewenst........ een mooi avontuur........ met een hele andere cultuur........ liefs

• 13 Juli 2014 - 14:52

Mariette:

Dag Schrandertjes,

Een hele goede vakantie toegewenst. Geniet ervan, Indonesie is heel anders dan alle andere landen die jullie hebben bezocht, maar het is er echt prachtig! Wij benijden jullie wel om 1 ding: jullie vlogen de goede kant op......wij nu een keer de andere kant op, wat een vreselijke JETLAG!!!

Groetjes van ons allemaal!