een dolfijn dagje - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van familie Schrander - WaarBenJij.nu een dolfijn dagje - Reisverslag uit Lovina, Indonesië van familie Schrander - WaarBenJij.nu

een dolfijn dagje

Door: henriette

Blijf op de hoogte en volg familie

05 Augustus 2014 | Indonesië, Lovina

Na de tegenslagen van gisteren verloopt deze dag heel wat beter. Om 6.00 uur stappen we in een privebootje met schipper. Het is een traditionele boot en we genieten een prachtige zonsopgang om 6.30 uur! We varen een uur om bij de plek te komen waar de dolfijnen zich bevinden. En wat zien we er veel! We zien hele groepen dolfijnen die vlakbij en onder de boot zwemmen! Een aantal dolfijnen doen een kunstje voor ons! We genieten 2 uur lang van alle dolfijnen en weten vaak niet waar we moeten kijken.
Om 9.00 uur zijn we terug bij ons hotel en genieten we van een uitgebreid ontbijtbuffet (na 20 uur niks gegeten te hebben, zijn we daar wel aan toe).
Daarna rijden we door naar Ahmed (dat eveneens aan de kust ligt). Onderweg bezoeken we een basisschool. We worden als helden ontvangen, want alle kinderen willen ons een hand geven en met ons op de foto. We delen de presentjes uit die we uit Nederland meegenomen hebben. We kijken bij de kinderen in de klas, ontmoeten de directeur en spelen met de kinderen (die overigens allemaal in een uniform gekleed zijn). De kinderen zijn allemaal heel nieuwsgierig en hangen om ons heen. Ze willen ook allemaal heel graag op de foto.
Daarna rijden we door naar ons hotel. Het is prachtig want we kijken vanuit onze kamers recht op de zee uit.
Morgen gaan we er weer op tijd uit. Dan staat er voor ons alle 5 een dagje duiken op het programma!

  • 05 Augustus 2014 - 16:16

    Papa/opa:

    Lieve Engeltjes
    Wat een belevenissen Wat moeten jullie een indrukken opdoen Dat lijkt mij nauwelijks te verwerken Maar ik geniet met jullie mee Al is het voor mij zelfs niet altijd bij te houden.Als jullie weer thuis zijn zullen de herinneringen nog lang door werken Er zijn genoeg meren in Ned .Maar een zwavelmeer heb ik nog nooit gezien .Bali zou ik ook nog wel eens willen bezoeken Maar wie weet !! Ik heb nog een heel leven voor mij !! Jullie zijn mij slechts even voor !!!
    Wel geniet maar door Ik doe het hier op mijn manier!! Heel veel liefs en blijf voorzichtig doen Papa/opa Harrij

  • 06 Augustus 2014 - 14:16

    Ad En Loes:

    Dat ziet er allemaal weer geweldig uit!! Een hele andere ervaringen als jullie vorige reizen maar zeker niet minder mooi en interessant! Geniet er nog maar lekker van en kan niet wachten het fotoboek weer te zien!!
    Groetjes en liefs Ad en Loes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

familie

Actief sinds 15 Juli 2009
Verslag gelezen: 2445
Totaal aantal bezoekers 70205

Voorgaande reizen:

11 Juli 2014 - 09 Augustus 2014

Een reis naar het Indonesische verleden

08 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

van Vancouver naar Alaska

02 Juli 2012 - 08 Augustus 2012

Een muziekale en culturele reis door het Zuiden

12 Juli 2011 - 17 Augustus 2011

Van New York tot Washington

Landen bezocht: