New York here we are - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu New York here we are - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

New York here we are

Door: de schrandertjes

Blijf op de hoogte en volg familie

12 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen zijn we om 10.55 uur vanaf Schiphol vertrokken. Om 13.15 uur zijn we geland in New York.
Bij de douane was het erg druk. We waren een uur later aan de beurt bij de controle. Daar bleek dat het paspoortnummer van Jurrien niet juist op het Estaformulier stond. De O moest namelijk een nul zijn. Tja, dat is een detail voor ons, maar voor die Amerikanen blijkbaar niet. Dus moesten we ter plekke een nieuw formulier invullen wat natuurlijk zorgde voor enig oponthoud.
De koffers waren al van de lopende band afgehaald, dus die waren snel verzameld. Daarna hebben we een taxi genomen naar het hotel. Het ligt net buiten New York en we hebben een grote familiekamer waar we met z'n allen slapen.
Vanavond hebben we bij een restaurant naast het hotel gegeten.
Het is hier nu 19.00 uur en we gaan ons lekker douchen en dan lekker naar bed.
Morgen gaan we New York bezoeken!!!

• 13 Juli 2011 - 06:14

Moniek:

Ha Schrandertjes,

Geniet maar lekker van jullie reis, door mijn geliefde land. Say hi to the big Apple. en alles wat jullie gaan zien.
    Heel veel plezier
    groetjes

• 13 Juli 2011 - 20:11

Monique:

Geniet lekker van jullie vakantie!
    En wij gaan weer van jullie verhalen genieten.

groetjes van Monique van hooft uit een regenachtig Nederland