Shoppen op Broadway en slenteren over Time Square - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu Shoppen op Broadway en slenteren over Time Square - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

Shoppen op Broadway en slenteren over Time Square

Door: de schrandertjes

Blijf op de hoogte en volg familie

15 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen zijn we begonnen op Broadway. Er zijn hier veel winkels die erg in trek zijn bij Jur. We hebben een aantal t-shirts en een paar schoenen ingeslagen.
Daarna zijn we naar Times Square gelopen: wat een overweldigend stuk van NY: allemaal Neonverlichte reclameborden en op een tribune kun je genieten van het uitzicht en van een verscheidenheid aan nationaliteiten. Op straat vind je de meest exentrieke personen.
We hebben ook nog M&M world bezocht en het hard Rock Cafe, waar het beneden helemaal ingericht is met foto's, gitaren en kleding van beroemdheden zoals Elvis Presley en the Beatles.
Nadat we een hapje hebben gegeten, zijn we weer teruggegaan naar Time Square waar de borden en het vele verkeer het plein en de straten verlichten.
Het was weer een enerverende dag!

• 16 Juli 2011 - 09:21

Carla:

Dag Schrandertjes,

jullie vermaken je prima zie ik! Hoeveel koffers gaan er mee terug naar Nederland? Als je in een paar dagen tijd al kleren aan het inslaan bent en schoenen e.d. dan worden dat in 5 weken toch wel een paar extra koffers. Gaan jullie nog naar een Broadway musical? Past wel bij het bezoekje New York, zou ik zeggen.
    Veel plezier nog en tot waarbenjijnu.nl.

• 16 Juli 2011 - 19:22

Carla Zussie:

zomaar even een groet van mij.
    de foto,s spreken boekdelen.
    veel plezier maar weer.
    lieve groet van zussie Carla zal ik dan maar zeggen,want met twee Carla,s weet je niet anders wie,wie is of wel..........

• 17 Juli 2011 - 16:09

De Verlegjes. :

Waauw, Timesquare, wij delen nu dit gevoel. Wij lopen nu in Bangkok en het ziet er nagenoeg hetzelfde uit. Hoe funny! Wij willen ook naar NY!

• 20 Juli 2011 - 08:54

Henny:

Even een korte reactie om te laten weten dat we aan jullie denken en de verslagen en foto 's met plezier lezen ,jammer dat de, plannning een dag is verschoven ,maar op ruim 5 weken ,moet dat geen probleem zijn ,
    Veel liefs goede reis en voorzichtig hè ,
    Mamma