Weer neen dag met veel indrukken - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu Weer neen dag met veel indrukken - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

Weer neen dag met veel indrukken

Door: de schrandertjes

Blijf op de hoogte en volg familie

16 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Na een uitgebreid ontbijt in een drukke eetruimte (je kunt wel merken dat het weekend is) zijn we naar het Intriped air en spacemuseum geweest. Voor de heren was het reuze interessant (Lotte en ik hebben alle bankjes uitgeprobeerd). Om 14.00 uur hebben we de powerboat genomen. Deze gaat met een snelheid van zo'n 40 tot 45 km per uur over het water! Wij zaten helemaal vooraan en hadden een fantastisch uitzicht. We zijn naar het vrijheidsbeeld gegaan, konden daar weer wat foto's nemen en daarna weer in volle vaart terug. Het was een tocht van zo'n 30 minuten en we hebben enorm genoten!
Daarna een wandeling gemaakt naar het Rockefeller center. Hier hebben we eerst een hapje gegeten. In het Rockefeller center kun je helemaal omhoog naar het zogenaamde top of the Rocks. Hier heb je een adembenemend uitzicht over NY! Het was prachtig om dit in de avond te zien. Wat een stad en wat een lichten.
Inmiddels was het 22.00 uur en moesten we nog een eindje lopen om de bus te nemen. Om 22.30 uur kwamen we moe maar zeker voldaan weer aan bij het hotel.