Een dag vol pannen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu Een dag vol pannen - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

Een dag vol pannen

Door: de schrandertjes

Blijf op de hoogte en volg familie

18 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

We hadden van de camperverhuurder doorgekregen dat we de camper pas na 12.30 uur op konden halen omdat er makementen waren die verholpen moesten worden.
Nadat we om 12 uur waren gearriveerd bij de verhuurder, bleek de camper nog niet klaar te zijn. Dus eerst alle papperassen doorgenomen en daarna wachten..
Om 13.00 uur werd ons medegedeeld dat de camper over een half uurtje klaar zou zijn. De vorige huurders hadden namelijk onder het rijden de douchedeur open laten staan en hierdoor was de deur uit uit het frame geraakt. Inmiddels werd het 14.30 uur en kregen we toch wel wat trek. De verhuurder heeft ons, omdat we zo lang moesten wachten, daarom een lunch aangeboden door een bezorgdienst. In het kantoor hebben we ons tegoed gedaan aan een heerlijke wrap en hebben de kinderen een pizza gegeten.
Na een uurtje konden we eindelijk de camper in en hebben we de koffers leeggehaald en alles ingedeeld in een bloedhete camper (het was zo'n 34 graden).
Helaas bleek dat, bij controle, ook de accu en de camera, die achterop de camper zit, deffect te zijn.
Na een uur was eindelijk alles gemaakt en konden we eindelijk vertrekken (en nu maar hopen dat de camper gedurende onze reis niet nog meer mankementen zal vertonen).
Het begon inmiddels behoorlijk te waaien en regenen en het rijden en het zicht was hierdoor erg beperkt.
Daarna kwamen we ook nog eens in een lange file en hebben we hierdoor een uur oponthoud gehad...
Uiteindelijk kwamen we om 20.10 uur in Northington aan. Helaas net 10 minuten te laat om ons in te schrijven en de eerste boodschappen te doen. In Amerika kun je, na sluitingstijd, gebruik maken van de zogenaamde nachtregistratie. Na deze registratie zijn we bij een locale supermarkt onze boodschappen gaan halen, hebben we een hapje gegeten en lagen we uiteindelijk om 12 uur in bed.
Morgen gaan we naar Cape Cod. We lopen door het oponthoud helaas 1 dag achter op ons schema.

• 19 Juli 2011 - 15:37

Papa/opa Harrij:

Lieve allemaal Eindelijk vandaag weer een teken van leven In tegenstelling tot de vorige dagen ,wat later Ik had al een vermoeden dat er wat bijzonders aan de hand was Nu ,dat klopt dus Laat naar bed en veel pannen!!!!Nou ja.panne dus!!! Ja,er kan altijd wat tegenslag zijn met zo.n lange en uitgebreide vacantie.Maar jullie beleven tenminste genoeg om ook dit weer in het geschiedenisboek op te tekenen Hopelijk gaat verder alles voor de wind .Ik zie net als jullie al weer uit naar de volgende avontuurlijke campertocht Ik blijf bij jullie dank zij je geweldige verslagen Fijne en succesvolle dagen verder !! Veel liefs van mij voor alle schrandere engeltjes