alles verloopt gesmeerd - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu alles verloopt gesmeerd - Reisverslag uit Atlanta, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

alles verloopt gesmeerd

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg familie

03 Juli 2012 | Verenigde Staten, Atlanta

Maandag zijn we met de trein naar Schiphol gegaan.
Na een goede en smaakvolle vlucht met KLM kwamen we 1 1/2 uur eerder in Atlanta aan dan gepland.
Atlanta is de op een na grootste luchthaven van de VS. Met een shuttlebus werden we, in een rit van 20 minuten naar een andere terminal gereden waar de schuttlebus naar het hotel klaarstond.
We hadden een familiekamer waar we met z'n 5en sliepen. Om 6 uur waren we alweer wakker (toch nog even wennen aan het tijdsverschil van 6 uur) en na een echt Amerikaans ontbijt met veel zoetigheid, stond de shuttlebus naar het afhaalcentrum van de camper om 7.30 uur klaar.
De chauffeur bracht ons in een uurtje naar Woodstock en ook daar verliep alles voorspoedig (een heel verschil met vorig jaar!). Om 10 uur was de hele camper al ingericht met onze spullen en konden we onze reis beginnen. Eerst maar even naar de Wallmart waar we na een dik uur met een volle boodschappenkar weer buiten stonden. We kunnen eventjes vooruit!
Vervolgens een lekker broodje gegeten bij de Subway en naar de camping gereden.
Met 38 graden was het heerlijk om in het zwembad te duiken. Maarten kreeg vervolgens een flinke bloedneus en moest in heel snel het water uit.
Zojuist hebben we tortilla's gemaakt die we lekker buiten hebben opgegeten.
Vanavond gaan we weer op tijd naar bed. Morgen staat er een uitstapje naar Atlanta gepland waar we de Coca Cola fabriek en het hoofdgebouw van CNN gaan bezoeken. Aangezien we niet met de metro kunnen vanuit hier, zullen we met onze vrachtwagen de stad in moeten. Maar met alle ervaring die we inmiddels hebben, moet dat wel gaan lukken!

• 04 Juli 2012 - 05:12

Carla (van B):

O jaloers! Allemaal mooie herinneringen komen boven bij al die woorden als wallmart, subway etc! Ik zal jullie reisverslagen anders lezen. Vorig jaar lazen we ze nog van elkaar. Nu doen wij er geen. Have fun.

• 04 Juli 2012 - 05:35

Moniek:

Gaat weer een gave vakantie worden, toch leuk he dat wij jullie aangestoken hebben, tis echt een virus hoor. blijf genieten doen wij dat van de verhalen

• 04 Juli 2012 - 06:14

Mariette:

Wij zijn niet jaloers hoor............ (ahum), maar jullie zitten al helemaal in het vakantiegevoel. Jetlag of niet.......
    genieten maar! Leuk! Pas op met de vrachtwagen voor overstekend.... o nee, uitstekende objecten. Maar goed, zelfs daar hebben jullie alle ervaring mee!
    Veel plezier!

• 04 Juli 2012 - 06:50

Chantal:

Fijn dat alles voorspoedig verloopt! En zo te zien is het daar ook super weer!
    Geniet ervan en ik ben benieuwd naar het volgende verslag.

• 04 Juli 2012 - 07:57

Papa /opa Harrij:

Het is goed te weten dat alles naar wens is verlopen Uiteraard zal ik ook deze reis weer op de voet volgen Al zal dat letterlijk gezien een groot probleem worden !!!
    Jurrien Vandaag 4 Juli Van harte gefeliciteerd !!! Geslaagd voor het examen Prachtig.!!! Maar het was niet geslaagd dat je mij niets liet horen over de kaart met inhoud welke ik je stuurde na je succes!!! Een kleine reactie had wel leuk geweest !!!!! Van harte een prachtige verjaardag gewenst!!
    Ook deze vacantie zal wel weer heel bijzonder zijn Het is toch maar weer geweldig dat jullie weer zo.n prachtige reis kunnen maken. Ik ben erg benieuwd hoe mooi deze "trip"" weer gaat verlopen Het is elk jaar ook voor mij een hele belevenis !! Henriette Je verslagen zijn altijd heel duidelijk en uitgebreid en geven een prachtig beeld van al jullie belevenissen Dat maakt het ook voor anderen zo interessant om te volgen Columbus heeft zijn werk goed gedaan maar jullie overtreffen hem !!
    Heel veel plezier en een mooie voortzetting van de reis Het is jullie van harte gegund Liefs van papa en opa

• 04 Juli 2012 - 08:13

Els:

Hee family,
    Een lekker begin, fijn. Jullie reis in het zuiden is begonnen, geniet ervan. Hopelijk is de warmte niet al te erg, krijgen wij nl ook mee te maken, aj.
    Veel plezier met z'n 5jes maar dat zal wel lukken!
    Groetjes,
    Els

• 04 Juli 2012 - 23:21

Ad En Loes:

Allereerst Jurrien van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Weer eens wat anders om het in verwegistan te vieren maar wel heel leuk natuurlijk.
    En voor allemaal volop genieten van al het moois en we houden jullie in de gaten!!
    Groetjes uit Almere.