Op naar de grote stad - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu Op naar de grote stad - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

Op naar de grote stad

Door: de schrandertjes

Blijf op de hoogte en volg familie

21 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vanmorgen op tijd opgestaan en vertrokken richting Boston. We hebben daar een zogenaamde KOA camping op het oog. De KOA's staan bekend om hun goede faciliteiten. Daar hebben we weer internet zodat de reisverslagen geplaatst kunnen worden.
Vanuit Provincetown rijden we over Cape COD. Het is wederom prachtig weer en erg warm. De weg gaat door een flink bosgebied met veel loofbomen. Het is erg druk op de weg en er staat veel wind. Gelukkig is Rene inmiddels een ervaren rijder in de camper en kan hij het 'beestje' goed in bedwang houden.
Om 13.00 uur zijn we op de camping. We hebben een prachtige, rustige plek met een vuurkorf!
We gaan lekker naar het zwembad, doen de was en koken 's avonds ravioli.
Vanavond maken we een kampvuurtje. Daar kijken de kinderen al een tijdje naar uit (het is inmiddels een traditie geworden). Maarten en Lotte hebben al hout gesprokkeld en de marshmallows liggen al klaar (dat wordt vast een heerlijk toetje vanavond).
Morgen gaan we naar Boston. Daar gaan we onder andere de freedomtrail lopen. De verwachting is dat het morgen 37 graden wordt, dus waarschijnlijk zullen we ook regelmatig wat verkoeling zoeken in de schaduw (of de winkels?).

• 22 Juli 2011 - 06:42

Esther:

Hoi samen!

Jullie hebben het zo te lezen prima naar jullie zin! Leuk hoor, al die reis verslagen! Geniet van de reis en van elkaar!

Groetjes Esther