on the road again - Reisverslag uit Bar Harbor, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu on the road again - Reisverslag uit Bar Harbor, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

on the road again

Door: de schrandertjes

Blijf op de hoogte en volg familie

24 Juli 2011 | Verenigde Staten, Bar Harbor

Vandaag een reisdagje. Het is 3 1/2 uur rijden naar Bar Harbor dus we besluiten om verder niets meer te plannen. Het is rustig op de weg en we kunnen goed doorrijden. Onderweg stoppen we bij een kleine Mall waar onder andere een supermarkt is. Aangezien de voorraad behoorlijk geslonken is, komen we met een volle kar boodschappen naar buiten. De kastjes zijn dus weer goed gevuld. Op het terrein vinden we ook een eetcafe waar het al flink druk is.
Het is er spotgoedkoop en het eten is er voortreffelijk!
We vervolgen onze weg. Het is weer prachtig weer en gelukkig niet meer zo warm als de afgelopen dagen.
Om 18.00 uur komen we, na een flinke zoektocht, op de camping aan. We bakken er een eitje (daar hebben we na de stevige lunch wel genoeg aan) en daarna doen Maarten en Jur de afwas. Zoals altijd gaat dat gepaard met veel zang en dans: ze hebben er lol in samen!
Vanavond steken we de firepit weer aan. Aangezien het hier een stukje koeler is, kunnen vanavond waarschijnlijk de lange broeken en truien aan.

• 25 Juli 2011 - 14:09

Carla:

even een snelle reactie, want de computer wordt zo geclaimd. maar jullie hebben he daar ook erg leuk, zo kan ik zien. Wij hebben nog niet zoveel reisverslagen erop staan omdat bij een plaats internet niet gratis was en we natuurlijk wel hollanders zijn en nu we in red rock nat. park zijn, lag het er gisteren uit. nieuw verslag volgt soon. Maar het is hier in elk geval wel zo prachtig als je zei. Het amerikaanse eten komt ons onderhand al wel de ...uit.
    gisteren lekker thais gegeten.\
    tot het reisverslag