Lekker badderen bij Chena Hot Springs - Reisverslag uit Fairbanks, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu Lekker badderen bij Chena Hot Springs - Reisverslag uit Fairbanks, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

Lekker badderen bij Chena Hot Springs

Door: Henriette

Blijf op de hoogte en volg familie

27 Juli 2013 | Verenigde Staten, Fairbanks

We rijden 100 km naar het Noorden over een slecht geasfalteerde maar prachtige weg.
Het lijkt soms of we helemaal alleen op de weg rijden. De weg loopt recht door de groene natuur. Aan weerzijden van de weg zien we afwisselend naaldbomen, prachtige meren (met veel beplanting), struiken en heel veel groen.
Onderweg zien we nog 4 elanden! De weg is helaas te smal en onoverzichtelijk om zomaar te stoppen, dus dit keer kunnen we ze helaas niet op een korte afstand bekijken.
Na 1 ½ uur rijden komen we aan bij Hot Springs. Er zijn 3 verschillende natuurbaden: 1 binnenbad, 1 grote hot tub en een prachtig natuurmeer. Allemaal met natuurlijk, warm, bronwater.
Het voelen ons net een kreeft in dat kokende water, maar het is heerlijk!

• 30 Juli 2013 - 10:05

Anne-Marie:

Sounds good, beter dan het bubbelbad in Sauna Geldrop ;-)

Groetjes Anne-Marie

• 30 Juli 2013 - 15:52

Pauline:

ohhhhhhhh net als die apies in de reclame van het wereld natuur fonds! lekker in het stomende natuurwater!!! wat hebben jullie toch een saai leven, geweldig!

gr Pauline