Een dagje Anchorage - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu Een dagje Anchorage - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

Een dagje Anchorage

Door: Henriette

Blijf op de hoogte en volg familie

05 Augustus 2013 | Verenigde Staten, Anchorage

We hebben een dagje Anchorage gepland. Aangezien de camping niet ver van het centrum afligt, zijn we er binnen een half uurtje.
En eindelijk vindt Jurrien de Vans schoenen in zijn maat (47)! De Shoppingmall is een stuk kleiner dan die we gewend zijn in Amerika, maar er zijn voldoende winkels! Uiteraard is deze mall ook voorzien van een foodcourt waar we 's middags een heerlijke maaltijd nuttigen.
Nadat we in de (overdekte) mall hebben geshopt gaan we ook het centrum van Anchorage nog even in. Het ziet er gezellig en verzorgd uit en we bezoeken diverse souvenirwinkels.
Terug naar de camping zien we een auto die de helft ervan af heeft gezaagd zodat hij een cabrio heeft! Ach, dat kan hier allemaal! Het is een grappig gezicht.
Vanavond hebben we de laatste was nog even gedaan dus alles kan schoon mee naar huis. Morgen is onze laatste dag in Alaska en gaan we onze koffers pakken (eens kijken of we ons dit jaar wel aan het maximale gewicht van 23 kilo per koffer kunnen houden).

• 06 Augustus 2013 - 10:23

Irma Van Hattem:

Hoi Henriëtte, en family. Wat een prachtige reis hebben jullie weer gemaakt! en zoveel gezien!! Wederom erg genoten van jullie reisverhaal.

Geniet nog even van de laatste dag en morgen een hele goede vlucht!!

Groetjes Irma

• 06 Augustus 2013 - 15:16

Ineke Donker:

Wij hebben jullie weer gevolgd wat een super mooie reis en wat hebben jullie veel gezien .Een goede terug reis en wel thuis Groetjes Ineke

• 06 Augustus 2013 - 16:06

Lineke:

Wat een prachtige reis zal dit zijn geweest.
    Ik hoop snel de foto's ven Lotte te zien.

Ik wens jullie een goede terugreis!

Groetjes van mij