Op naar Washington - Reisverslag uit Ottawa, Canada van familie Schrander - WaarBenJij.nu Op naar Washington - Reisverslag uit Ottawa, Canada van familie Schrander - WaarBenJij.nu

Op naar Washington

Door: Jet

Blijf op de hoogte en volg familie

10 Augustus 2011 | Canada, Ottawa

Hoera! We zijn veilig aangekomen in Washington!! Op sommige stukken weg hebben we af en toe onze tenen bij elkaar geknepen. Er waren veel wegopbrekingen rondom Washington en de rijstroken waren hierdoor smal. De vrachtwagens blijven echter, ondanks de opbrekingen, gewoon links en rechts inhalen waardoor ze soms rakelings langs ons heenschieten. We zijn blij dat Rene al de nodige rijervaring met de camper heeft.
Onderweg hebben we een hapje gegeten en in de middag zijn we lekker naar het zwembad gegaan. Vavanvond weer een vuurtje gestookt en morgen gaan we Washington bezoeken. We gaan met de camper naar een metrostation dat hier in de buurt ligt. We zijn heel benieuwd!

• 11 Augustus 2011 - 08:37

Papa/opa/Harrij:

Hallo lieve ondernemende en schrandere Gel-dropjes!! Natuurlijk worden jullie door mij op de dag gevolgd Wat een geluk dat Rene niet stuurloos in die woonwagen de grote stad door tuft en daarbij een goede blik op de weg heeft. Dat is jullie redding!!Obama heeft inmiddels zijn vacantie onderbroken om zijn en jullie financien te redden en veilig te stellen Hij liet weten gespitst te zijn op jullie (n)euro(roo)-tjes !!! Let nu dus goed op de knip !! Dus houd de hand op de knip !! De dollar is nu een daalder waard De uitverkoop is begonnen Dus sla jullie slag.!!! Dat is jullie toch toevertrouwd ? Geniet vanhet leven in die grote stad maar pas op voor het gevaar van die link(s)e vrachtrijders. Wel lekkere pyromaantjes steek er maar weer lekker de brand in Jullie spelen toch graag met vuur !! Tenslotte wie het dichtst bij het vuur zit warmt zich ook het meest. Veel plezier verder En profiteer nog van de laatste dagen Veel liefs van mij xxxx

• 11 Augustus 2011 - 17:18

De Juf:

Hoi mensen

Ik zal het gaan missen: ontbijtje-krantje-schrandertjes.....
    Nog veel genieten nog maar in Washington!!!!

Groetjes!

Lineke