Een bijzondere ervaring met een overdaad aan luxe - Reisverslag uit Vancouver, Canada van familie Schrander - WaarBenJij.nu Een bijzondere ervaring met een overdaad aan luxe - Reisverslag uit Vancouver, Canada van familie Schrander - WaarBenJij.nu

Een bijzondere ervaring met een overdaad aan luxe

Blijf op de hoogte en volg familie

12 Juli 2013 | Canada, Vancouver

Aangezien we weer vroeg wakker waren, hadden we weer een lange dag voor de boeg.
Na een heerlijk ontbijtje werden de koffers gepakt en moesten we tot 14.00 uur wachten aangezien we om 15.00 uur aan boord konden. Het boarden gebeurt volgens een vast schema waarbij elk dek een vaste tijd heeft om te boarden. Toen we om 15.00 uur bij de haven aankwamen, konden we dan ook gelijk inchecken en aan boord.
We waren verrast door de grootte van het schip en de luxe aan boord. Het schip heeft 13 dekken en is ruim 300 meter lang. Onze hutten zijn op dek 3 en heeft een groot raam. Alle hutten hebben twee vaste bedden en twee uitklapbare bedden (deze komen uit het plafond) en we hebben een eigen douche en toilet aan boord.
Om 18.00 uur staan wij ingepland voor het diner in een chique restaurant. We nuttigen er een heerlijk 3 gangen diner en moe van alle indrukken gaan we weer op tijd naar bed.

• 17 Juli 2013 - 19:12

Plien:

doe mij ook zo'n Loveboat!!!
    wat een luxe poeh poeh, enjoy!

Plien