We zijn weer klaar voor de grote reis - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van familie Schrander - WaarBenJij.nu We zijn weer klaar voor de grote reis - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van familie Schrander - WaarBenJij.nu

We zijn weer klaar voor de grote reis

Door: Henriette

Blijf op de hoogte en volg familie

07 Juli 2013 | Nederland, Geldrop

Vandaag zijn alle koffers gepakt. Morgen vertrekken we om 13.20 uur vanaf Schiphol naar Vancouver. Een vlucht van in totaal 9 uur en 35 minuten. We landen om 13.55 (lokale tijd) in Vancouver waar we tot vrijdag 12 juli verblijven.
Op 12 juli vertrekken we met een cruiseschip naar Seward in Alaska. Onderweg meren we aan in Ketchikan, Icy strait Point, Juneua en Skagway.
Op vrijdag 19 juli zullen we aankomen in Seward waar we met de bus naar Anchorage vertrekken. Daar halen we onze camper op en begint onze rondreis door Alaska.
Op donderdag 8 augustus zullen we weer in Nederland aankomen.

Ik hoop dat we er regelmatig een verslag op kunnen plaatsen zodat jullie alles weer kunnen meebeleven!

• 07 Juli 2013 - 17:05

Ingrid:

Weer veel plezier en even lekker bijkomen!!!!

• 07 Juli 2013 - 20:01

Rita:

Wij wensen jullie een hele fijne reis,

• 08 Juli 2013 - 11:00

Plien:

hoi allemaal,

ga jullie weer volgen,
    have a nice trip!

Plien en mannen

• 08 Juli 2013 - 11:34

Lineke:

Ik wens jullie een hele mooie, gezellige, interessante en veilige reis toe!

Groetjes
    Lineke

• 08 Juli 2013 - 16:37

Ad En Loes:

Dit gaat weer een hele belevenis worden. Geniet ervan en we zullen jullie op de voet volgen en kunnen we eind Augustus weer bijpraten. Liefs Ad en Loes

• 08 Juli 2013 - 19:23

Niels:

Lotteuuh!

Ben benieuwd naar reis verslagen!

hopelijk ook nog mooi foto's ^^