Op naar het volgende avontuur - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu Op naar het volgende avontuur - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

Op naar het volgende avontuur

Door: Henriette

Blijf op de hoogte en volg familie

19 Juli 2013 | Verenigde Staten, Anchorage

We staan om 5.30 uur op en genieten nog van het uitgebreide buffet. Om 7.00 uur zijn we, samen met de Amerikaanse familie, op het verzamelpunt. Alles is erg strak geregeld en daardoor verloopt alles erg snel en zonder stress. Om 7.15 uur zitten we in de bus naar Anchorage (de hoofdstad van Alaska). Als we om 10.15 uur op het vliegveld aankomen staan onze koffers (op alfabetische volgorde) al klaar!
Op het vliegveld komen we ook de Amerikaanse familie weer tegen en besluiten we om samen een hapje te eten. Helaas moeten we dat nu weer zelf betalen en is de keuze beperkt.
Om half 1 is het tijd om echt afscheid te nemen van elkaar en nemen we de taxi naar het afhaalcentrum. De camper staat al klaar en alle procedures worden vlot doorlopen. We richten al echte ervaren reizigers snel in en gaan naar de Walmart om onze eerste inkopen te doen. Wat opvalt is dat de prijzen stukken hoger zijn dan we in Amerika gewend zijn.
We eten een hapje en gaan naar de camping die we van tevoren al gereserveerd hebben. De camping ligt aan een drukke weg en waarschijnlijk blijven we hier daarom maar 1 nacht. We doen onze was van een week en halen onze laptops en telefoon tevoorschijn om iedereen op de hoogte te brengen van onze belevenissen.

• 20 Juli 2013 - 14:53

Ad En Loes:

Hoi wereldreizigers
    Wat een vervelend leven hebben jullie toch!!!
    Denk dat er heel wat mensen met jullie willen ruilen om zoiets geweldigs mee te maken.
    Geniet er nog maar lekker van.
    Groetjes Ad en Loes.