Een korte en lange wandeling - Reisverslag uit Denali, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu Een korte en lange wandeling - Reisverslag uit Denali, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

Een korte en lange wandeling

Door: Henriette

Blijf op de hoogte en volg familie

24 Juli 2013 | Verenigde Staten, Denali

Vandaag slapen we een beetje uit, internetten we bij de hotspot en maken daarna een korte wandeling naar een meer. Het is een wandeling die we binnen een uur maken.
Jet en René willen nog een andere wandeling maken, maar de kinderen hebben er geen zin meer in. Dus gaan René en Jet nog een andere wandeling maken. We lopen via een steil pad naar boven en komen uiteindelijk bij een bruggetje uit waar de bomen en rivier bedekt zij onder een dikke laag ijs. Hoe bizar is dat! De doorsnede van de ijslaag is wel 2 meter! We lopen verder naar boven en raken aan de praat met een Nederlandse ranger die in het park werkt. Ze werkt inmiddels al 4 maanden in het Denalipark en is blij dat ze even Nederlands kan spreken.
Ze geeft ons een aantal tips en we lopen weer een stukje verder. Na
1 1/2 uur besluiten we om terug naar de camper te lopen.
's Avonds doen we nog gezellig een potje Monopoly.