een wandeling en een blik onder water - Reisverslag uit Ketchikan, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu een wandeling en een blik onder water - Reisverslag uit Ketchikan, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

een wandeling en een blik onder water

Door: Henriette

Blijf op de hoogte en volg familie

14 Juli 2013 | Verenigde Staten, Ketchikan

Het is hier een uur vroeger (het tijdsverschil met Nederland is nu 10 uur) en we zijn al om 6.00 uur wakker. Vandaag zijn we in Ketchikan waar René en Lotte gaan snorkelen via een duikorganisatie. Ze vertrekken om 11.00 uur met de bus naar een snorkelplek en Jet, Maarten en Jur hebben een wandeling uitgestippeld in het dorp. Het is een prachtig plaatsje met een verscheidenheid aan gekleurde huizen op palen. We nemen de kabelbaan naar boven (het lijkt wel of we gaan skiën) en komen uit in een luxe hotel. We maken een wandeling door kleine straatjes naar het totempaalpark en lopen vervolgens terug naar beneden. Daar ontmoeten we een gezin uit Californië en natuurlijk zijn ze weer geïnteresseerd in waar we vandaan komen. We raken aan de praat. Rond 13.00 uur gaan we terug om onze buikjes te vullen in het restaurant en besluiten we om lekker bij het zwembad te gaan zitten aangezien het zonnig is met een aangename temperatuur. Lotte en Rene zijn inmiddels ook terug en kunnen terugkijken op een prachtige ervaring! Om 16.00 uur vertrekken we met de boot richting Icy Strait point. Onze volgende stop.