eten, relaxen en vooral genieten - Reisverslag uit Vancouver, Canada van familie Schrander - WaarBenJij.nu eten, relaxen en vooral genieten - Reisverslag uit Vancouver, Canada van familie Schrander - WaarBenJij.nu

eten, relaxen en vooral genieten

Blijf op de hoogte en volg familie

13 Juli 2013 | Canada, Vancouver

Om 8.30 uur zitten we op het restaurant op het 11e dek. Wat we daar zien overtreft alles: een enorm aantal buffetten met uiteenlopende gerechten (worst, eieren, brood, croissants, donuts, pannenkoeken, fruit, yoghurt, etc.). Je zou bij wijze van spreken kunnen verdwalen tussen de buffetten. We eten ons niet vol, zoals de meesten wel doen, maar gaan met een goed gevulde buik weer terug naar de hut. Jet gaat naar de fitnessruimte om te sporten, de jongens gaan voetballen en naar de klimmuur op het 13e en bovenste dek en Lotte en René gaan de boot verkennen.
’s Middags is er een barbecue bij het zwembad, maar daar hebben wij geen zin in. Wij eten weer van het buffet op het 11e dek.
Met een volle buik gaan we samen zwemmen in het binnen- en buitenzwembad. Wat een luxe dat je aan boord van een schip kunt zwemmen! Het blijft heel onwerkelijk. We genieten ook nog van het warme water in de jacuzzi en ondertussen breekt de zon lekker door.
Je kunt hier echt de hele dag eten, want op het 11e dek staan vitrines met koeken, chips, vlees, salades, brood en fruit. Aangezien je een all-in prijs betaalt hoef je hiervoor niks extra’s te betalen en kun je dus onbeperkt eten.
Na een heerlijk diner gaan we met z’n allen naar de pub en lopen Jet en Maarten nog even naar het theater waar een optreden is van een band. Het ziet er allemaal zo luxe uit en we kunnen er maar niet aan wennen. Morgen meren we aan in Ketchikan en hopelijk kunnen we dan ergens internet vinden zodat de reisverslagen geplaatst kunnen worden.