Een mooie rit naar Denali National Park - Reisverslag uit Denali, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu Een mooie rit naar Denali National Park - Reisverslag uit Denali, Verenigde Staten van familie Schrander - WaarBenJij.nu

Een mooie rit naar Denali National Park

Door: Henriette

Blijf op de hoogte en volg familie

22 Juli 2013 | Verenigde Staten, Denali

Ook vandaag is het prachtig weer. De lucht is staalblauw en de temperatuur is heerlijk. De bewoners hier blijven maar zeggen dat dit zo ontzettend bijzonder is voor deze tijd van het jaar en dat het de afgelopen weken erg nat en koud is geweest.
Door het mooie weer is de mount McKinley heel goed zichtbaar. Onderweg nemen we een aantal prachtige foto's. De rit naar Denali duurt zo'n 5 uur. Gelukkig hebben we al een campingplaats gereserveerd en kunnen we gelijk inchecken.
De douches moeten hier apart betaald worden. Met een muntje kun je dan 7 minuten douchen. Een systeem waar we, sinds we uit Anchorgae zijn vertrokken, mee te maken hebben. Als echte Hollanders nemen de dames samen een douche en de heren eveneens.